Back You are here: Home Knjige i tekstovi PRIKAZI KNJIGA Istine o tesawufu

Istine o tesawufu

Istine_o_tesavvufu

Prijevod sa arapskog: Ahmed Mešić

Izdavač: Odbor islamske zajednice Tuzla, 1998. god.

342. str.; 24 cm

Osnovna odlika ove knjige može se izvući iz jednog odlomka u kojem autor skreće pažnju čitaocu:

"Ovom knjigom mi se trudimo da islamski tesavvuf čuvamo, čistimo od laži koje se za njega vežu, od onoga što se u njega naknadno unosi, da bismo mu vratili njegovu (originalnu) bistrinu, čistotu, svijetleće istine, kako bi ljudi mogli da se koriste njegovim duhovnim snagama i njegovim širenjem vjere u današnjem vremenu, koje okružuju materijalističke tame i mrakovi, griješenja koja se smatraju dozvoljenim, talasi nevjerstva i egzistencijalizma."

Ukupni sadržaj knjige posvećen je pomenutom zadatku. Ona je jedan smjeli pokušaj odbrane istine o tesavvufu koji mnoge polemičare na ovu temu ostavlja bez argumenata, jer je u svom osnovnom dijelu naslonjen na dva temeljna izvora islama -Kur'an i Sunnet.

Utemeljenost sufijske prakse u Kur'anu i Sunnetu je platforma na koju je Abdul-Kadir Isa postavio svoje izlaganje o praktičnom putu koji sufije prolaze kroz: druženje, preuzimanje obaveze, zikr, osamjivanje; približavnju Uzvišenom Rabbu preko: pokajanja, samoobračuna, straha i nade, iskrenosti, istinitosti, strpljivosti, čed­nosti, suzdržjivosti, zadovojstva i oslanjanja na Allaha; te da bi na isti način iznio argumentovane istine o plodovima tesavvufa kakvi su: božanska ljubav, otkrovenja, nadahnuće i posebne odlike. Prvo poglavlje iz ove knjige pod naslovom Definicija tesavvufa pročitajte ovdje

Poštovani posjetioci naše stranice želimo skrenuti pažnju na činjenicu kako stranica www.medzlis-konjic koristi tzv. "kolačiće" (cookies).Spomenute "kolačiće" koristimo samo kako bismo poboljšali funkcionalnost stranice.