Thu07192018

Last updateTue, 17 Jul 2018 5pm

Font Size

Profile

Menu Style

Cpanel
Back You are here: Home Vijesti i obavještenja Ostale vijesti Uticaj cionističkih krugova na vodeće svjetske medije

Uticaj cionističkih krugova na vodeće svjetske medije

Trenutno postoji samo šest medijskih kompanija u svijetu a sve one svoje vijesti uzimaju iz dva izvora – Rojtersa i Asošijeted Presa. Oba ova giganta su u vlasništvu poznate jevrejske porodice Rotšild. Medijski portal Rens u izvještaju pod nazivom ''Dominacija cionističkih medija'', nudi analizu uticaja cionista na svjetske medije. Izvještaj početno govori da je u proteklom desetljeću postojalo 88 medijskih kompanija te navodi da je od svih njih danas u životu tek šest medijskih kompanija, a sve one svoje vijesti prikupljaju od Rojtersa i Asošijeted Presa. Sve to se bilježi u uvjetima dok su u proteklih dvadeset godina dionice Asošijeted Presa kupovane od strane Rojtersa. Takođe je i Rojters od 1851. u vlasništvu ugledne jevrejske porodice Rotšild. Izvještaj Rensa u nastavku prezentuje prikupljene podatke u vezi sa krupnim svjetskim medijima i o njihovu povezanost sa korporacijama i cionističkim kompanijama.

Kompanija General Electric

Ova kompanija je na izborima 2000. godine učestvovala u iznosu od 1,1 milion dolara namijenjenom Džordž Bušovom izbornom propagandnom štabu. Televizijski kanali čiji je vlasnik General Electric su:

NBC – kanal koji ima 13 TV stanica i pokriva 28 posto američkih kućanstava;

Trgovinski kanal CNBC – to je 24-satni informativni kanal;

Internetski kablovski kanal MSNBC, koji je u zajedničkom vlasništvu Microsofta i NBC-a;

Channel Court TV, u kojem je General Electric suvlasnik sa Time Warner;

Channel Bravo, koji je 50% u vlasništvu General Electric;

Channel D&A, koji je 24% u vlasništvu General Electric;

History Channel, čijih 25% uzima General Electric;

Treba napomenuti da je organizacija Microsoft, koja ima udjele u televizijama MSNBC, takođe na izborima 2000. godine izdvojila 4,2 miliona na konto Buševog izbornog štaba.

General Electric raspolaže i drugim vlasništvom, poput Consumer Electronics i posluje u domenima izgradnje nuklearnih reaktora, vojne opreme, prevoznih sredstava itd.

Kompanije Disney, ABC i CAP

Ove kompanije su na izborima 2000. godine učestvovale sa 640.000 u korist Buševog izbornog štaba. U vlasništvu ovih kompanija nalaze se sljedeće televizijske kuće:

Kanal ABC ima 10 TV stanica koje pokrivaju 24% američkih kućanstava;

Kada su u pitanju kanali: ASPN, Televison Life Time, Disney Channel, Disney Television i Touchstone Television, u njihovom vlasništvu nalaze se:

Filmske kompanije Miramax i Touchstone Pictures, magazini Jane, Magazine Los Angeles i Discover;

Tri diskografske kuće i 11 istaknutih regionalnih časopisa;

Izdavačka kuća Publisher Hyperion Book;

Internetska tražilica InfoSeek;

Grupe Disney ABC i ASP takođe imaju svoje velike udjele u naftnoj i gasnoj industriji.

Međunarodne kompanije Westinghouse i CBS

Kompanija Westinghouse Electric dio je Britanske trgovinske grupe nukleranih proizvoda, čiji predsjednik nije niko drugi nego Frank Karluči, američki ministar odbrane iz mandata predsjednika Džimija Kartera i Ronalda Regana. On je takođe član organizacije Projekt novog stoljeća Amerike. Prije toga je takođe predsjedavao američkim Odjelom za bliskoistočnu politiku. TV kanali u vlasništvu Westinghousea i CBS-a su:

Kanal CBS, ima 14 televizijskih stanica i preko 200 televizijskih partnera u Sjedinjenim Državama;

TV kanali Music Television Country, Network The Nashville i dva sportska kanala;

Grupa satelitskih mreža ''W''.

Kompanija Westinghouse posjeduje i neke druge kompanije, koje su većinom aktivne u industriji nuklerane energije.

Međunarodna kompanija Wiacom Internacional

Mediji u posjedu ove kompanije su:

Filmske kompanije Spelling Television i Television Paramount, MTV, VH-1, Show Time, Movie Channel, UPN, Nickelodeon, Flix, Comedy Central, Sundance Chanell;

Takođe, ova kompanija posjeduje 20% trgovačkih televizija u Americi. Ali drugi mediji u vlasništvu Wiacom Internacional su: Paramount Pictures, Vido Blockbuster, Paramount Parks, izdavačka kuća Simon&Schuster.

Kompanija AOL Time – Warner TBS

Ova kompanija je na izborima 2000. godine izdvojila 6,1 milion dolara za izborni štab Džordža Buša. Značajno je reći da je kompanija America Online(AOL) preuzela vlasništvo nad Time Warner. Sada je nekoliko televizijskih kuća u vlasništvu ovih združenih kompanija, a tu su:

Kanali CNN, HBO, Cinemax, Television Warner Brothers, Sega Chanell, TNT...

Ova multikompanija koja posjeduje blizu 13 miliona raznih dionica spada među najveće posjednike kablovskih sistema u Americi. Takođe, ona u svom vlasništvu ima veliki broj medija, od kojih možemo nabrojati:

Filmske kompanije Newline Cinema, Warner Home Video, Hanna-Barbera;

Diskografske kuće Warner Bros, Sub Pop(najveća diskografska kuća na svijetu) te 33 različita megazina među kojima je i Time.

Kompanije News Corporation LTD i Fox Networks

Televizijski kanali u vlasništvu ovih grupa su:

Fox Television koji ima 22 televizijska centra i pokriva 50% američkih kućanstava;

Golf Channel;

Takođe kompanije posjeduju i niz medija od kojih ćemo u nastavku pomenuti:

132 časopisa, od kojih se njih 113 štampa u Austriji. Među časopisima se mogu izdvojiti New York Post i London Times;

25 magazina među koje spada i magazin Vickley Standard.

Kompanija raspolaže i sa drugim imanjem u koje se ubrajaju zračne linije East na Novom Zelendu i Australiji.

Poštovani posjetioci naše stranice želimo skrenuti pažnju na činjenicu kako stranica www.medzlis-konjic koristi tzv. "kolačiće" (cookies).Spomenute "kolačiće" koristimo samo kako bismo poboljšali funkcionalnost stranice.